HTML

Pop!ular

zenéről, könnyed dolgokról

Linkblog

serendipity

2008.01.27. 15:03 zone3120



jujj de imádom ezt a számot!!! :D olyan igazi könnyed, vidám nyári dal :) a klipjét meg csak most láttam először, nagyon kész :D :D  virágillatot akarok, meg napsütést és madarakat :) kész vagyok nagyon :D nem tudom mi van velem :D mindig megbolondulok, mikor már kicsit érzem a tavasz közeledtét, hihi :D de úgy szeretem, a legszebb évszak:) a héten amúgyis tök romantikus hangulatom van, nem tudom miért :) hallgattam egy csomó olasz dalt is, olyan szép érzelmes nyelv :) nagyon szeretem az angolt, de a legnagyobb jóindulattal sem mondanám rá, hogy romantikus :D a déli nyelvek viszont igen :) főleg az olasz meg a spanyol :) a francia sem rossz, csak kicsit irritál a kiejtésük :D na mindegy, végülis nem hallgatok olyan sok francia zenét :D mostanában csak kate ryant :)
még a végén filmbuzi is leszek :D bár azért annyira nem :D de amióta rájöttem, hogy milyen gyorsan lejön 1-1 film, eléggé rákattantam :D a héten is néztem 4-et, és mindegyik tetszett :) a zodiac tök érdekes szerintem. eddig nem is tudtam, hogy igaz történet. eléggé megráznak az ilyen sorozatgyilkosos sztorik, de mégis érdekel. a criminal minds-ot is szeretem nézni. bár a zodiac annyiban volt jobb, hogy nem volt a végén, hogy na most elkapták aztán kész. igazából ezekből engem inkább a háttér érdekel, a pszichológiai része, hogy milyen okok miatt lesz valakiből elmebeteg sorozatgyilkos. félelmetes...  és hogy ne a zodiac járjon a fejemben, még aznap éjszaka megnéztem egy másik filmet. a serendipity-t :) imádom!!!! pont az én stílusom :) arról szól amin én is elég sokat szoktam gondolkozni. vajon léteznek-e véletlenek, vagy tényleg a sors irányít mindent... ? én hiszek a sorsban. nem mondom, hogy elvakult fatalista vagyok, de hiszek benne. az biztos, hogy még meg fogom párszor nézni ezt a filmet, annyira aranyos történet. az nagyon tetszett, mikor mondta a csaj, hogy szálljanak be 1-1 liftbe, és ha ugyanarra az emeletre mennek, akkor lesz még közük egymáshoz :) jajj de jó film :) hú, tényleg, a zenéjét is letöltöm majd :)



megnéztem a the lake house-t is, az is szuper. sandra bullock nagy kedvencem, imádom a filmjeit, annyira intelligensen alakít :) ez is romantikus történet, de nem vígjáték, hanem dráma. jó az alapszori, és főleg az az idősíkos dolog. ezt is meg fogom nézni többször, mert elsőre nem tudtam minden részletre figyelni. szinkronosan töltöm le a filmeket egyébként, mert én amúgyis rossz megfigyelő vagyok, ha pedig az olvasással vagyok elfoglalva, akkor nem tudom igazán élvezni és átérezni a filmet.
a negyedik a half light volt. thriller, ami szintén kedvenc műfajom :) imádom a thrillerek hangulatát. rejtélyek megoldását, a sejtelmes képeket, hangokat, kameramozgást stb. jó film volt ez is. és még van letöltve 3 ami megnézésre vár. de most inkább zenét hallgatok még :)

Szólj hozzá!

Címkék: tavasz szerelem filmek thriller romantika aqua sandra bullock olasz nyelv zodiac serendipity half light the lake house

A bejegyzés trackback címe:

https://zone3120.blog.hu/api/trackback/id/tr24313572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása