HTML

Pop!ular

zenéről, könnyed dolgokról

Linkblog

la boum

2007.10.03. 17:08 zone3120

folytatódik a rock n roll party :) hungáriát hallgatok. és tök jó emlékek jutnak eszembe. kb. olyan 8-9 éves voltam amikor felfedeztem apukám lemezei között a hotel menthol-t. így ismertem meg a hungáriát. azon a nyáron végig azt nyomattuk :) átmásoltuk lemezről kazettára és az szólt éjjel-nappal. imádtam. valahogy elbűvölt a dallam, a hangulat. tetszett, hogy ez egy olyan korszakból van, ami számomra ismeretlen. valójában most is az. hiába éltem pl. már a 80-as években is, akkor még semmit nem érzékeltem a kor zenei világából. pár napja végre lejött a la boum (házibuli) 1. című francia film, végre. meg is néztem rögtön, bár kicsit elszenvedtem a felirattal, progival össze kellett rakjam a 2 feliratfájlt, mert a közepétől nem vitte tovább, hiába nyitottam meg a másikat. ráadásul ha beletekertem kilépett az idióta bs player is. fuck. de végül azért végignéztem. és tökre tetszett :) bepillantást nyertem a 80-as évekbe, a házibuli korszakba. érdekes. és jó kis zenék voltak benne, még szép hogy rögtön le is szedtem a soundtracket :)
itthon vagyok dögrováson még mindig. már nagyon unom :( de azért tanulgatok, tök jó valami értelmeset is csinálni :)

Szólj hozzá!

Címkék: hungária házibuli 80s rock n roll la boum

A bejegyzés trackback címe:

https://zone3120.blog.hu/api/trackback/id/tr66184794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása