HTML

Pop!ular

zenéről, könnyed dolgokról

Linkblog

új esélyek!!?? :D

2008.02.02. 12:25 zone3120

hú, most mégjobban fel vagyok dobva!! a good charlotte hivatalos holnapján fel vannak tüntetve a tavaszi turné koncertidőpontjai és helyszínei, és mit látok????? MAR 31 2008 BUDAPEST, HUNGARY PETOFI CSARNOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mamáááááám, ez állati lenne!!!!!!!!!!  nem hagyhatom ki őket megint. ugyanis már 2005-ben voltak itt a szigeten. annyira szeretném!!! még soha nem voltam igazi, "nagybetűs" koncerten, és főleg nem az egyik kedvenc zenekaromén!!! egész életemben csak szívtam amiatt, hogy istenhátamögött balra egy porfészek helyen lakom, soha nem jutottam el sehová, minden jóból kimaradtam :(((( de most muszáj összejönnie!!! a pecsa holnapján még nincs fent ezzel kapcsolatban semmi, de gondolom még folynak a tárgyalások velük. hát remélem, hogy sikeresen!!!!!! a jegyár nem lenne olyan vészes, állítólag 6-7 ezer körül van. március az jó hónapnak ígérkezik pénzügyileg is, szülinapomra biztos befolyik egy kicsi összeg, na és a diákhitelt is megkapom márc. közepén és abból csak magánosíthatok vmennyit :D tavaly is így tudtam eljutni horvátországba!!!! olyan jó lenne, ha idén is teljesülne egy álmom!!! úgyhogy most csak várok és reménykedek. ja és persze nézegetem a pecsa honlapját bőszen :D

Szólj hozzá!

Címkék: budapest koncert március pecsa good charlotte

A bejegyzés trackback címe:

https://zone3120.blog.hu/api/trackback/id/tr59321977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása