HTML

Pop!ular

zenéről, könnyed dolgokról

Linkblog

let's count back til 31st!!! :D

2008.03.12. 03:08 zone3120

eszméletlenül boldog vagyok!!! lesz koncert!!! :) már lehet kapni a jegyeket, végre!! jövőhéten meg is lesznek. és az is szuper, hogy nem egyedül megyek :) úgyhogy köszönöm annak, aki eljön majd velem. sokat jelent, hogy ott lesz. (tudom, hogy úgyis olvasni fogja ezt) :) 
na, szóval mostmár minden okés és vége a bizonytalan várakozásnak. jöhet a biztos várakozás. amit nagyon szeretek. szeretek várni valamire. mert olyan jóleső izgatottság és örömérzés:) a következő 2 és fél 7 pedig arról fog szólni, hogy "mentálisan" készülök az élményre :D
a good charlotte sztorim :) 2003-ban figyeltem fel rájuk. akkoriban kezdett el érdekelni a keményebb zene: punk-rock, alternatív rock, nu-metal stb :) még winmx-et használtam letöltésre (mostmár röhögök rajta) :D de azért faszán leszedegettem jópár gc számot. nagyon bejönnek a dalszövegek. a személyes témájú mondanivalójuk, amiben benne van a múltjuk. helyenként lázadó, helyenként a kegyetlen valóságról szóló, helyenként bátorító. de mindenképpen átérezhető, közvetlen. zeneileg is nagyon tetszik, és nagyon szeretem elsősorban joel hangját, de benjiét is (bár ő kevesebbet énekel). számomra a zenében van egy "3-as egység": dallam, szöveg, hang. és egymás nélkül nem léteznek. egyébként érdekes dolog megfogalmazni, hogy mi alapján szeret meg valaki valamit. nem lehet részeire bontani szerintem, mert egy kerek egész minden dolog. de egy zenekar akkor válik kedvencemmé, ha a "kerek egészen" felül még tartalmaz valami olyan plusz dolgot is, amit már tényleg nem lehet megfogalmazni. a good charlotte számomra ilyen "pluszos" zenekar. sokan panaszkodnak, hogy a the chronicles of life and death és a good morning revival albumok már nem olyanok, mint az első két album. hogy már inkább alternatív zenekar, és nem punk-rock. nekem meg külön tetszik, hogy érettebbek lettek zeneileg. szerintem fejlődni kell, minden albumnak valami újat kell hoznia. mert a művészet ilyen, erről szól. és ez pont így van jól :) nekem tetszik, és tetszeni fog, bármit csinál a gc :) nagyon várom, hogy halljam őket élőben játszani. the power of live music! ;)

1 komment

Címkék: zene zenekar good charlotte koncert

A bejegyzés trackback címe:

https://zone3120.blog.hu/api/trackback/id/tr27377269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása