HTML

Pop!ular

zenéről, könnyed dolgokról

Linkblog

újhullám

2007.09.30. 00:59 zone3120

na, megküzdöttem az elemekkel. először a számítógépemmel és a rohadék internetes kapcsolattal. aztán meg betegséggel. fuck. de most már minden úgy működik mint a zsírozott villám. és végre folytathatom bejegyzéseimet kedvenc témámról, a zenéről.  pár hónapja még szinte istenítettem az mp3portal.hu-t, de 'a simple twist of fate'-ként pont ezen az oldalon ajánlotta valaki a funkysouls forumot. :) na az egy kimeríthetetlen aranybánya. királyság. olyan mint a búcsúban a bazár. vagy ahogy egyik ismerősöm mondaná: "szartól repülőig minden van" :D szóval összehangolt támadást indítottam a winchester ellen :D
na, akkor essen pár szó a most hallgatott zenéről. zenekar: The B-52's. ország: USA, korszak: 70-es, 80-as évek. műfaj: na ez az amit nem tudnék egyértelműen behatárolni így első körre. new wave. szerintem leginkább rock n roll, kicsit olyan grease-es. de van benne dance meg funky is. jó kis vidám zene, nagyon bejövős. egy totál más világba visz el. jópár évvel ezelőtt hallottam először a Love Shack c. számukat. az egyik kedvenc filmemben, az elnökcsemetében hangzott el a sulibulin :) azóta imádom a dalt. és már akkor is hihetetlenül érdekesnek találtam a műfajt. leszedtem pár albumukat, jót tesz a lelkemnek és a kedvemnek :) találtam egy fasza kis mp3 lejátszó készítő oldalt blogokhoz, myspacehez stb, így mostantól ide tudom nyomni a zenéket :) király.




I made this Flash Music Player at MyFlashFetish.com.

Szólj hozzá!

Címkék: new wave 70s the b 52s 80s rock n roll love shack

A bejegyzés trackback címe:

https://zone3120.blog.hu/api/trackback/id/tr60181074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása