HTML

Pop!ular

zenéről, könnyed dolgokról

Linkblog

i'm young and i'm hopeless

2007.08.21. 22:47 zone3120

na, úgy látszik nem tudom elnyomni a mostanában egyre erősödő eperjoghurt mániámat. egyszerűen imádom. de az illatát is. múltkor is miután bezabáltam egyet a szobámban, ahol persze kiganélyozni luxus, szóval az üres doboz ment a kezemhez legközelebb eső helyre, akkor éppen a tv mellé... apukám feljön, szokás szerint begyűjti utánam a begyűjtenivalót: többnapos üres poharakat, csokis papírt stb (persze ő se hobbiból csinálja, maradék kekszet vagy édességet keresgél bőszen, hehe). na, szóval el akarta vinni az üres dobozt én meg nem hagytam. :D nehogymá elvigye, olyan jó az illata. de ugye azért normális vagyok???!! :D
visszatérve a szobámra: szerintem az arra illetékesek másodpercek alatt katasztrófa sújtotta területté nyilvánítanák, de komolyan. én viszont szeretem a kupimat. egyszer megőrültem és rendet csináltam, pár hónappal ezelőtt. hát baromi rossz húzás volt. szóval soha többet. olyan mértékben szarul éreztem magam a rendben, hogy az kész.
ja, új életfilozófiám van, vagyis az eddigi 2.0-ás verziója. nem akarok felnőni, egyáltalán. és nem is fogok még jó ideig, az biztos. mert nem hagyom. tökre jó nekem így ahogy most vagyok. :D aki 21 évesen már felnőttnek érzi magát és meg is akarja tartani ezt a torz állapotot, azzal súlyos gondok lehetnek. vagy velem lehetnek gondok, de ebben az esetben meg már tökmindegy. meg amúgy is minek azon változtatni ami már jól bevált? szóval thanks but no, thanks..
á, isteni ez a szám!!!! bon jovi "Summertime". most arra vágyok, hogy egy cabrióban üljek, elsuhanjon mellettem a gyönyörű táj és teljes hangerőn élvezzem a zenét.

"Feels something like summertime
Top down ain't nothing but time
Radio's on and you're by my side,
Feels something like summertime
Just like summer time
Sum-sum-summertime
Something like summertime" 

hoppá, megyek vissza a dvdhez mert még a végén goran elszalad a képernyőről ha sokat kell várnia... magyarul 20 perc után kikapcsol ez a gyökér dvd lejátszó ha pause-on hagyom.

Szólj hozzá!

Címkék: rendetlenség fiatalság eper goran visnjic summertime bon jovi

A bejegyzés trackback címe:

https://zone3120.blog.hu/api/trackback/id/tr20145560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása