HTML

Pop!ular

zenéről, könnyed dolgokról

Linkblog

méjdéj :D

2008.04.30. 14:39 zone3120

basszus, április utolsó napja van! amióta alig vagyok itthon, rohadt gyorsan megy az idő. pedig úgy szeretném kicsit megállítani. főleg ilyenkor április-májusban. ennél szebb időszaka nincs az évnek :) szerintem már a perverzitás határát súrolja, hogy ennyire imádom a tavaszt :D de komolyan, ilyenkor sajnálom azt, ha bent kell legyek. bár most épp fos borús, esős az idő baszki :( na, de a lényeg, hogy holnap május :)))) és már háromnegyedes gatyában lehet lenni :) akartam cipőt újítani tavaszra, szétnéztem neten meg pár boltban, de kicsit csalódtam a mostani kínálatban. faszomnak kellett bejönnie ennek a tornacipő divatszarnak. már szinte nem is látni normális típusú deszkás cipőt :( a másik meg, hogy faszomnak kellett direkt női cipőket (?) gyártani. hát azoktól kapok hányingert, komolyan. úristen. gondolom, hogy a sok kis pinkes kurva megvegye. hát ennyi a véleményem a divatról meg a "trend"-ekről. szánalmas az egész...  szerencsére 2004-ben mikor az első deszkás cipőmet vettem (ami még most is jól bírja), nem voltak még ilyen kurvás trendek a deszkás márkák berkein belül. szóval úgy döntöttem, hogy egyelőre marad a mostani cipőm :) még mindig imádom és eddig még nem láttam olyat ami jobban tetszett volna :)
ááá, nagyon fasza :) mp3portalon találtam discoteque euro albumokat, kb 30-at :D letöltöm az összeset szépen sorban :D jó kis 90-es évek hangulat :)))) mostmár csak süssön a nap és akkor minden ok lesz :D
a retekklub most nőtt a szememben :D a showder klub miatt, ami hetente van :) kurvajól nyomják a stand-upos srácok :D végre normális szórakoztató műsor, és nem gálvölgyi-show szintű hülyeségek. remélem nyáron sem fog szünetelni :)
hurrá, június 7-én kezdődik az eb!!!!! :)))) nagyon várom :) focihangulatot akarok, de már nagyon :D és még horvát mezt is kéne szerezzek addig. de 15 ezer alatt eddig nem nagyon láttam :( lehet, hogy csak egy szurkolói sálra fogja futni, de azt mindenképpen szerzek :)
na meg csuklópántot szeretnék elsősorban, piros-fehér kockásat :) remélem lesznek ilyesmik valamelyik sportboltban :)
olvasnom kell egy csomó szart jövőhétre, fasza :( aztán meg vizsgák, hát az mégjobb...  mert a májust mindig szét kell baszni ilyenekkel :D na, azért lesz kori, bringa, terasz meg ilyesmik :)

1 komment

Címkék: tavasz horvátország cipő foci eb vizsgák eurodance showder klub stand up comedy picsásdivat utálat discoteque euro albumok

A bejegyzés trackback címe:

https://zone3120.blog.hu/api/trackback/id/tr69448692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sértett hörcsög 2008.04.30. 20:24:11

Engem meg se említettél, se nem utaltál rám. Sértett, kisebbségi érzésű hörcsög lettem.
süti beállítások módosítása